سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

02 فروردین 1402 23:37 423 بازدید

رونمایی از پوستر "حجاب" و "کاشان شناسی"همزمان با برنامه گلستانه در تالار شهر

رونمایی از پوستر "حجاب" و "کاشان شناسی"همزمان با برنامه گلستانه در تالار شهر

همزمان با پخش ویژه برنامه تلویزیونی گلستانه با حمایت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، با توجه به جایگاه معنوی و فرهنگی شهر کاشان در راستای ترویج فرهنگ عفاف و ضرورت رعایت شئونات اسلامی، پوستر"حجاب"با عکسی از کاظم پایواره و طرح محمدرضا تجلیان  رونمایی شد.

در دهمین هفته از برنامه گلستانه که با اجرای علی یگانه در تالار شهر شهرداری اجرا شد، پوستر "کاشان شناسی"نیز در آستانه فرا رسیدن سال نو با توجه به ظرفبت‌های شهر تاریخی کاشان در حوزه‌های مختلف و ضرورت معرفی و شناساندن این ظرفیت‌ها به میهمانان نوروزی و گردشگران در قالب طرحی خلاقانه از سوی بهنام اعتمادی منتشر شد.

علاوه بر سخنرانی سردار محمود چهارباغی از فرماندهان کاشانی در هشت سال دفاع مقدس پیرامون جایگاه شهید و شهادت و همچنین ترویج فرهنگ ایثار و سخنرانی محمدرضا قنبری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری در رابطه با اقدامات انجام شده برای عید نوروز، برنامه‌‌هایی با بخش‌های متنوع اجرا شد.

از جمله آیتم‌های این برنامه می‌توان به اجرای خواننده کشورمان حامد طاها، همخوانی گروه سرود باران و استند آپ کمدی اشاره کرد که به تهیه‌کنندگی حامد عباسی طاهری و کارگردانی سید مجتبی نبوی با همکاری مشترک سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری و صدا و سیمای کاشان  به مدت ۷۵ دقیقه به صورت زنده از شبکه اصفهان به روی آنتن رفت.


نظرات کاربران